
ମାରୁତି ସୁଜୁକି ଏହାର ପ୍ରଥମ ଇଣ୍ଡିଆ ଇଭି ପାଇଁ ଇଭି ସେଗମେଣ୍ଟରେ ପ୍ରବେଶ କରିବ ଯେଉଁଥିରେ ବ୍ୟାଟେରୀ ଇଲେକ୍ଟ୍ରିକ୍ ଯାନ (BEV) ପାଇଁ ସ୍ୱତନ୍ତ୍ର ଭାବରେ ଡିଜାଇନ୍ ହୋଇଥିବା ଏକ HEARTECT-e ପ୍ଲାଟଫର୍ମ ଅଛି | ଏହାର ଅର୍ଥ ହେଉଛି ଏହା ଇଭି ପ୍ୟାକେଜିଙ୍ଗର ଲାଭ ପାଇବ ଯେତେବେଳେ ଏହା ଭାରତରେ କାର ନିର୍ମାତା ପାଇଁ ପ୍ରଥମ ହେବ, ଇ ଭିଟାରା ଉତ୍ପାଦନ ଫର୍ମରେ ପ୍ରଦର୍ଶିତ ହେବ ଯାହାକି ସର୍ବଭାରତୀୟ ସ୍ତରରେ ଉନ୍ମୋଚିତ ହୋଇଥିଲା | ଉତ୍ପାଦନ ସଂସ୍କରଣ ଏକ ପ୍ରିମିୟମ୍ କମ୍ପାକ୍ଟ ଏସୟୁଭି ହେବ ଏବଂ ଏକ ପ୍ରିମିୟମ୍ ଉତ୍ପାଦ ହେବ ଯାହା ନକ୍ସା ବିକ୍ରୟ ଆଉଟଲେଟ୍ ମାଧ୍ୟମରେ ବିକ୍ରି ହେବ |
ଭାରତ ପାଇଁ ଆଶା କରାଯାଉଥିବା ବ୍ୟାଟେରୀ ପ୍ୟାକ୍ |
ଦେଖିବାକୁ ବାକି ରହିଲା ଦୁଇଟି ବ୍ୟାଟେରୀ ପ୍ୟାକ୍ ଭାରତକୁ ଆସେ ନା ଖର୍ଚ୍ଚ ସଞ୍ଚୟ କରିବାକୁ ଆମେ ଛୋଟ ପାଇଥାଉ | ଇ ଭିଟାରା ଏକ 49 ଏବଂ 61kWh ବ୍ୟାଟେରୀ ପ୍ୟାକ୍ ସହିତ ପ୍ରକାଶ ପାଇଥିବାବେଳେ AWD ମଧ୍ୟ ଅଛି – ଏହି ମୂଲ୍ୟରେ ଅନ୍ୟ ଇଭିରେ କିଛି ଦେଖାଯାଇନଥାଏ | ଏହା ହେଉଛି EVX ର ଉତ୍ପାଦନ ସଂସ୍କରଣ ଯାହା ଭାରତର ଶେଷ ଅଟୋ ଏକ୍ସପୋରେ ଦେଖାଯାଇଥିଲା, ଏହି କାରରେ ସର୍ଟ ଓଭରହଙ୍ଗ, ଫ୍ଲାଟ ଫ୍ଲୋର ଅଛି ଏବଂ ଅନ୍ୟ ମାରୁତି ସୁଜୁକି କାର ଅପେକ୍ଷା ଅଧିକ ଫିଚର୍ ରହିବ ଯାହା ଦ୍ଵାରା ଏହାର ପ୍ରିମିୟମ ସ୍ଥିତି ଦେଖାଯିବ | ଚାର୍ଜ ପ୍ରତି ପରିସର ପ୍ରାୟ 550 କିଲୋମିଟର ହେବ ଏବଂ ଏହା ବର୍ତ୍ତମାନର କିଛି ଇଭି ତୁଳନାରେ ଅଧିକ ଅଟେ ଯଦିଓ ଭାରତର ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ବିବରଣୀ ଏପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ଅଂଶୀଦାର ହୋଇନାହିଁ ଏବଂ ଉନ୍ମୋଚନ ଇଭେଣ୍ଟରେ ବୋଧହୁଏ ସେୟାର କରାଯିବ |
ମାରୁତି ସୁଜୁକିର ଇଭି ସେଗମେଣ୍ଟ |
ମାରୁତି ସୁଜୁକିଙ୍କ ଏହା ହେଉଛି ପ୍ରଥମ ଗ୍ଲୋବାଲ୍ ଇଭି ଏବଂ ହୁଣ୍ଡାଇରୁ କ୍ରେଟା ଇଭି, ଟାଟାରୁ କର୍ଭ ଇଭି ଭଳି ପ୍ରତିଦ୍ୱନ୍ଦ୍ୱିତା କରିବ | ଇଭି ଏବଂ ଅନ୍ୟମାନେ | ଏହା ଏକମାତ୍ର ଇଭି ହେବ ନାହିଁ କାରଣ କାର ନିର୍ମାତା ଭାରତୀୟ ବଜାର ପାଇଁ ଅନେକ ଇଭି ଯୋଜନା କରୁଛନ୍ତି।